zaterdag 21 maart 2009

Nieuwe fiets, nieuwe bank, nieuwe pas

Ik ben altijd bij de Postbank geweest. Dat is nu ING geworden. Daarom krijgen alle Postbankklanten binnenkort een nieuwe pas.

Omdat ik op mijn Postbankpas een afbeelding van m'n Versatile had staan, maar nu een Quest en omdat er toch een nieuwe pas aan zit te komen, heb ik maar vast een nieuwe pas besteld met Quemo erop.

Ik heb de fiets mee het park in genomen om daar wat foto's te schieten. Een paar op een verhoging en meer van onderaf geschoten en een paar bij een veldje krokussen, iets meer van bovenaf.

Het is de volgende foto geworden:

2 opmerkingen:

  1. Leuk en zó'n initiatief zouden ze nu juist moeten belonen met 'n bonus ipv topbazen verantwoordelijk vd huidige recessie...
    Dan zou ik (als eveneens oud-postbankgebruiker) niet zo m'n twijfels hebben bij die overname door ING.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto met een hele mooie kleurstelling, dat wordt een prachtige pas!

    BeantwoordenVerwijderen