maandag 13 juli 2009

Opvulblokken bij de schouders en verlate mini-Quemo

Vandaag heb ik van Paulus een stel dikkere schuimblokken gekregen die tussen de body van de fiets en de schouders van de bestuurder zitten ter opvulling.

Ik heb bij de aankoop van m'n Quest al de dikste opvulblokken gevraagd maar helemaal voldoende was dat niet.
Afgelopen week zag ik de opvulblokken van Paulus. Die zijn 1) dikker maar ook 2) wigvormig waardoor je ze ook nog eens 'verstelbaar' hebt door ze meer naar voren of achteren te stellen.

Hieronder een foto met zo'n nieuw blok met daarboven het kleinere, rechthoekige blokje:



Ik moet nog even wat experimenteren met de dikte en wat fijn is. Mogelijk moet ik ze nog wat verplaatsen of eventueel een klein tikkie dunner maken maar dat zal de tijd leren.

Verder heb ik in het verleden nog iets van Paulus gehad. Mijn weblog bestond toen geloof ik al wel maar Quemo had ik nog niet. Toch is het wel de moeite waard om dit leuke speledingetje (welke? zie je zo) te laten zien.
Paulus was 1 van de eerste personen die wist wat er met m'n Quest zou gebeuren qua uiterlijk. Omdat hij al wat uitgebreidere ervaring had met het bestickeren, ben ik bij hem te rade gegaan voor mijn plan.

Naar aanleiding daarvan heb ik op de heenrit naar de Oliebollentocht 2008 dit gekregen van hem:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten