zaterdag 12 september 2009

Doe 's gek

Ik heb er onlangs al reclame voor gemaakt: de week van de vooruitgang, maar morgen is het zover.

Hoewel ik niet in de organisatie zit, is me wel het één en ander gevraagd. Kan ik m'n fiets en eventueel Versatile 006 showen bij de diverse soorten fietsen die er zullen staan. Ook is mij gevraagd of ik deel wil nemen aan de ligfietsrace. Ook moest nog een partytent van tweewielerspeciaalzaak Scholten gehaald worden. En al deze dingen heb ik ja op gezegd.

De tent ophalen moet helaas met de auto. Het is toch net wat te groot/zwaar om in de fiets of op de Cyclone te vervoeren. En bij gebrek aan stevigere karren, is de auto toch een keer de beste keuze.

De race zal ik niet alleen doen maar samen met Wim G. op een Hase Pino. Dat is een tandemfiets die een kruising is tussen een normale fiets en een ligfiets. Het achterste deel is een normale fiets, het voorste deel is een ligfiets. Ik ben tandemrijden niet gewend dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

En wat betreft het showen van de fietsen. Daar gaat hij weer, de volgende variant van de 'sleepdienst' gaat komen. Na de Alleweder achter de Baron te hebben gesleept en de Versatile achter een andere Versatile volgt nu een Versatile achter een Quest. Daar moet natuurlijk nog wel een fotootje van komen, maar dat komt morgen. De Versatile staat al wel klaar met het achterwiel op de Cyclone.

Straks maffen en morgen enigszins bijtijds eruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten