donderdag 15 oktober 2009

Richtingaanwijzerperikelen

Vanmorgen zag ik aan m'n richtingaanwijzerindicators dat er weer iets niet helemaal in orde is met m'n richtinaanwijzers. Hoewel ik richting aangaf naar één kant, begonnen beide kanten op te lichten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling tenzij je hem op het alarmlicht wil zetten. Maar tijdens het rijden is dat doorgaans niet echt het idee.

Onderweg ben ik gestop en heb de stekkers maar eens aangedrukt. Dat heeft een flinke tijd geleden ook geholpen toen ik hetzelfde euvel had onderweg naar Apeldoorn. Nu hielp het een beetje.

Ik heb de indruk dat de centraaldoos op de voorkant van de linker wielkast de oorzaak is. En of het nou ligt aan de stekkerverbinding of aan het soldeerwerk, dat weet ik nog niet. Dat zal ik volgende week maar eens gaan uitzoeken.

M'n to-do-lijstje:
- Rechter voorwiel van nieuwe spaak laten voorzien met ringetjes achter het kopje
- Accu-indicator-schakelaar opnieuw solderen (of anders het euvel zoeken)
- Stekker van het laadpunt vervangen want die maakt niet goed contact meer
- Richtingaanwijzerperikelen oplossen
- Velomobiel.nl laten kijken naar m'n achtervering
- Reserveschakelaar voor rem kopen
- Reservespaken kopen

Ben ik nog wat vergeten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten