woensdag 4 augustus 2010

Quemo gedropt

Vandaag ben ik met Quemo naar Dronten gegaan om hem daar te droppen. Quemo gaat na de aanrijding van meer dan een maand geleden weer opgeknapt worden. Ik zal het dus een tijdje zonder Quemo moeten stellen. Gelukkig kon ik bij Velomobiel.nl wel een leen-Mango meekrijgen.


Welke werkzaamheden door wie uitgevoerd gaan worden moet nog bekeken worden.

Duidelijk is wel dat Velomobiel.nl de reparatie aan de scheurtjes in de body gaat doen. Het spuitwerk van de body zal overgelaten worden aan spuiter Kruik of Bos, dat is nog afwachten. Verder moet ook nog bekeken worden wie de fiets spuitklaar gaat maken. Dat kan Velomobiel.nl doen maar ook de spuiter. Ook moet nog bekeken worden of Velomobiel.nl de fiets op een bok zal zetten of niet. Persoonlijk gaat mijn voorkeur er wel naar uit dat Velomobiel.nl in ieder geval de fiets op een bok zet en de top verwijdert e.d. omdat zij daar veel meer ervaring mee hebben.

Maandag bel ik met Ymte en Kruik om daar afspraken over te maken.
 
Verder excuses aan Wim. Er is iets niet helemaal goed gegaan. Hij had een bericht geplaatst maar die is verwijderd.
 
Wim vroeg mij of er nog een vergelijking gaat komen op mijn weblog waarin ik de FAW, Versatile, Quest en Mango ga vergelijken. Dat zal vast nog wel gebeuren. Ik heb uiteraard wel m'n eigen voorkeuren qua eigenschappen en daar zal dan absoluut de nadruk op liggen maar ik zie op die vlakken al heel wat heldere verschillen. Voor mij is wel duidelijk dat de oude Mango zeker niet 'mijn' velomobiel is. Waarom niet? Dat volgt later nog wel. Dat neemt niet weg dat de fiets gewoon goed fietst (ondanks dat het een oud beestje is) maar voor mij gewoon minder geschikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten