dinsdag 10 januari 2012

Race/tourkap ontvangen

Vandaag kwam de TNT om een pakket te bezorgen en man, wat was de bezorger blij dat m'n vrouw thuis was want hij had een enorme doos bij zich die heel wat ruimte in z'n busje in beslag nam. Maar in die enorme doos zat de race/tourkap.

Ik heb direct de magneten onder de kap gekit. De achterste 2 magneten kon ik in eerste instantie nog niet goed plaatsen want die zitten net op de rand waar de onderdelen van de kap in elkaar schuiven. Daarvan moet ik nog even kijken hoe ik het ga aanpakken. Verder zijn de 5 mm magneten niet te dik. Ik heb wel om te proberen ook even de 3 mm dikke magneten tussen body en deksel geplaatst maar dan ligt het deksel veel te diep; dat staat niet mooi.

Het afwerken ga ik in een 2e fase doen. Nu ligt de kap met kit te drogen.


Verder moet ik nog zien of ik de kap ga laten bestickeren. Ik voel er wel veel voor om hem qua uiterlijk helemaal aan te passen aan de fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten