dinsdag 1 januari 2013

Kort jaaroverzicht

Ik heb dit jaar gefietst:

24 km met Versatile006
5724 km met Quemo
113 km met de Fujin

Totaal maakt dat een magere 5861 kilometer in 2012. Dat is 540 kilometer minder dan vorig jaar en zelfs een dieptepunt sinds ik mijn kilometers bijhoud.

Lek? Ik heb slechts 6 lekken gehad dit jaar! De laatste was notabene m'n eigen schuld door niet fatsoenlijk masseren van de band voor hard oppompen. Dat is wel heel wat beter dan de 18 van 2011

Dit jaar een groter aantal dagen niet gefietst naar het werk, grotendeels door een slijmbeursontsteking in m'n schouder.

Maar nu op naar de kilometers van 2013. Toch proberen om weer meer te rijden en de (dalende) tendens van de afgelopen jaren niet doorzetten.

3 opmerkingen:

  1. Ten eerste de beste wensen voor 2013.

    Vraagje: Hoe kwam je aan die slijmbeurs ontsteking? Is dat fietsgerlateerd? Ik merk dat ik wel eens last krijg van mijn schouders tijdens het fietsen van langere afstanden en denk dat dit mogelijk wel eens tot problemen kan gaan leiden in de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oorzaak onbekend. Ik heb niet de indruk dat het fietsgerelateerd is.
    Hoe dan ook, in jouw geval kan het natuurlijk geen kwaad om op zoek te gaan naar een oplossing voor je ongemak want inderdaad, voor hetzelfde geld gaat het wel voor serieuze problemen zorgen in de toeokmst.
    Je kan oplossingen zoeken in bijvoorbeeld armsteunen of een kabel die je stuur omhoog houdt tijdens het rijden, waarbij de hoek waaronder je stuur omhoog gehouden wordt tijdens het rijden ook van belang is.

    BeantwoordenVerwijderen