donderdag 5 september 2013

Toch een boutje

Enige tijd geleden heb ik mijn stuurklem voorzien van een magneet om het stuur rechtop te houden. Ik had mijn bedenkingen of de stevige metaallijm van Bison wel goed genoeg zou zijn om het metaalplaatje op de stuurstang te houden. Dinsdag kreeg ik het antwoord. Niet dus.
Toen ik mijn fiets op het werk wilde pakken, hing het stuur omlaag in plaats van dat hij rechtop stond.

Gisteren heb ik daarom toch maar een 4mm gat door de stuurpen geboord en het metalen plaatje vastgeschroefd. Er werd ook voorgesteld om bijvoorbeeld een slangklem te gebruiken. Maar daar heb ik toch vanaf gezien.

Nu de volgende vraag: gaat dat goed met die stuurpen? Daar komen we maar op één manier achter....... alleen als dat wel verkeerd gaat.......

[fingers crossed] en [afkloppen op ongelakt hout]

Wat betreft het geluid bij m'n achterwiel. Dat heeft niet meer van zich laten horen sinds ik de asbout aan de linker kant heb aangedraaid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten