vrijdag 22 november 2013

Quemo is weer thuis

Vanmiddag heb ik eindelijk Quemo kunnen ophalen. Morgen even de puntjes op de i zetten; de top ligt nog los dus kan ik eventueel wat onderhoud plegen, daarna kan de top er weer op.
Ik denk dat ik deze keer geen siliconenkit ga gebruiken om de top weer waterdicht op de fiets te monteren. Mijn gedachte is om een strookje Polymax aan te brengen maar dan niet om de fiets dicht te kitten. Ik overweeg om dan het strookje polymax er weer grotendeels af te schrapen maar een dun laagje te laten zitten, die te laten drogen en pas daarna de top er weer op te schroeven.

Verder heb ik de indruk dat 1 accu de geest gegeven heeft. De ene accu is bezig met een ontlaadcyclus, die lijkt dus te werken maar bij de andere accu heb ik m'n twijfels. Morgen maar eens zien.

1 opmerking: