dinsdag 5 augustus 2014

Reactie van Strava naar aanleiding van mijn vlaggetje

Vandaag ontving ik een mail van Strava. Onlangs heeft 1 rit van mij een vlag gekregen, deze keer niet van een medefietser maar van Strava zelf voor zover ik kan beoordelen. Ik kon een paar dingen doen:
1) een deel van het segment verwijderen
2) het hele segment verwijderen
3) het segment op privé zetten
4) voorleggen aan Strava

Dat laatste heb ik dus gedaan. En daar kwam deze reactie op:
Hello 
It looks like the flag comments are in regard to the type of bike you used. Can you please send me the make and model of your bicycle?Thanks!Best, Strava Support Team

Waarom wordt mijn rit gevlagd? Er zijn snellere velomobielrijders. Er zijn zelfs snellere racefietsers. Er zijn zat velomobielrijders die hun fiets/velomobiel gewoon als avatar hebben, die hebben volgens mij nog niet zo'n vlag gekregen als ik deze keer.

Ik schrijf de volgende reactie:

My bike: Make: Velomobiel.nlModel: Quest Th make/model _might_ be the problem but the strange thing is, there are many more bicycles of this make/model on Strava. I’ve heard of many flags from other users but never a flag from Strava (which now seems the case). Many request have been placed to add this make/model bicycle to Strava. I hope you can resolve this problem.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten